KOSARAM
Kosaram üres

VÁSÁRLÁS

Szabályok

A Dipol Hungaria Kft. eladási és küldési szabályzata
Internetes áruházunk használatával a következő feltételeket magára nézve kötelezőnek fogadja el:
A bolt tulajdonosa:

Dipol Hungaria Kft.
4026 Debrecen
Hortobágy u.24
tel./fax: +36 52 532319
tel.: +36 52 453084
e-mail: inform@ostelsat.hu
internet: www.ostelsat.hu
VAT EU: HU22627885
Adószám:22627885-2-09
Hajdú-Bihar Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Cégjegyzék szám: Cg.09-09-018775
Bank: MKB 10300002-10595796-49020016
Figyelem!

Minden jelenlegi és korábbi megrendelés megtekinthető a "FIÓKOM" menüpontnál jobbra fent és ugyanitt a proforma számla pdf. formátumban letölthető. ahonnan az előreutalást a bankon keresztül megtehetik - belépés a vásárlásnál megadott e-mail és jelszóval lehetséges!




1. A megrendelés megadása.

1.1.

A megrendelés megadásának részletei a Hogyan vásároljak? menüpontban megtalálhatók.

Fontos!
Felhívjuk Tisztelt Megrendelőink figyelmét, hogy megrendeléseiket csak Magyarország területére megadott szállítási címre tudjuk teljesíteni!

1.2.
Az internetes áruházba érkezett megrendeléseket Debrecenben a Dipol Hungaria telephelyén lévő nyílt árusítású üzletünkben fogadjuk. A termékek árai Ft.-ban láthatók és tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.

2. A megrendelt árukra vonatkozó fizetési módok

2.1.Az e-boltban a megrendelő többféle fizetési mód közül választhat az áru fizetését illetően:
  • Banki utalás - külön engedéllyel,
  • Előreutalás,
  • Fizetés átvételkor,
  • CIB on-line fizetési kártya.
2.2.Banki utalás - külön engedéllyel, csak kétoldalú szerződés alapján nagy tételben vásárló ügyfeleink számára

2.3.Előreutalás - ügyfeleink a megrendelt terméke(ke)t a proforma számla alapján utalja a Dipol Hungaria Kft. bankszámlájára. A megrendelés során a program pdf. formátumban megadja automatikusan az előlegszámlát.

2.4.Fizetés átvételkor - a vásárló döntése alapján a megrendelt árut a futárszolgálatnak készpénzzel egyenlítheti ki, de lehetőség van a futárnál most már a csomag átadásakor bankkártyával is fizetni.További lehetőség a megrendelt termékeket a Dipol Hungaria Kft. telephelyén 4026 Debrecen Mester u.3-5 sz alatt átvenni és itt is lehetőség van az Antenna Kisáruházban készpénzzel vagy a CIB kártyafogadó terminálunknál kártyával fizetni.

2.5.CIB On-line fizetési kártya - a vásárló választhatja az online fizetést bankkártya használatával. A CIB Bank befogadja mindazon kártyákat fizetésre, amelyek a CIB logó mellett megtalálhatók.

2.6.Elfogadott bankkártyák:A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard illetve a VISA termékcsaládba tartozó bankkártyákkal végzett tranzakciókat számolja el. A vásárlásra alkalmas bankkártyák közül interneten az alábbiakkal lehet tranzakciót kezdeményezni:
  • MasterCard
  • Maestro
  • VISA
  • VISA Electron,
melynek interneten történő használata a kibocsátó banktól függ. A kibocsátó bank határozhatja meg, hogy engedélyezi-e a kártyát internetes, úgynevezett 'Cnp'-'Card not present' típusú tranzakciók végzésére.

Miért előnyös a bankkártyás fizetési mód?.
2. A rendelés megvalósítása.

3.1.
Az ELADÓ a megrendelésről automatikusan generált, azonnali visszaigazolást küld, de legkésőbb 48 órán belül. Amennyiben az ELADÓ 48 órán belül nem küld visszaigazolást, úgy a vevőt semmilyen kötelezettség nem terheli, a Vásárlói szerződés nem jött létre. A megrendeléssel kapcsolatban bármilyen további tisztázásra szoruló kérdés merülne fel, az ELADÓ 24 órán belül írásban (e-mailben) tájékoztatja a vevőt.

3.2.
Amennyiben internetes áruházunkban leadott, de munkatársunk által telefonon még nem visszaigazolt megrendelését módosítani szeretné, vagy ugyanezen megrendelésében hibásan feltüntetett adatait javíttatni szeretné, kérjük módosítási igényét küldje meg e-mailben a következő elérhetőségen inform@ostelsat.hu, vagy hívja Vevőszolgálatunkat a +365245308 telefonszámon.

3.3.
Szerződés létrejötte A megrendelést követően a Dipol Hungaria Kft. munkatársa telefonon történő visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az Eladó között szóban kötött adás-vételi ill. szállítási szerződés jön létre. A megkötött szerződésről számla kerül kiállításra és iktatásra, amely utólag is hozzáférhető. A szerződéskötés nyelve a magyar nyelv.


4. A megrendelés törlése.

4.1.
Az elküldés előtt lehetőség van a megadott és visszaigazolt megrendelés törlésére. Ebben az esetben legyen szíves a +36 52532319 telefonon felhívni bennünket, hétfőtől-péntekig 8.30 és 15.00 óra között. Ezután a futárszolgálatoknak a csomagok átadásra kerülnek.

4.2.
Amennyiben 48 órán belül a megrendelő a fentieket figyelembe véve nem kap visszaigazolást a megrendelésének tényéről, úgy nem köteles a szolgáltatást igénybe venni. Akkor tekinthető az ajánlat és a visszaigazolás megérkezettnek, amikor az hozzáférhetővé válik a megrendelő számára. Az információt a következő e-mailra kérjük küldeni: inform@ostelsat.hu
5. A rendelés megvalósítási ideje.

5.1.
Igyekszünk az időtartamot lerövidíteni, de szombat, vasárnap, valamint ünnepnapokon nem dolgozunk. Ezért a péntek 10 óra után érkező, szombati és vasárnapi megrendelések feldolgozása a következő hétre tevődik át, amelyet innentől számítva teljesítünk.

5.2.
A megrendelését a fentiek szerint visszaigazoljuk és annak várható teljesítését is jelezzük, ha csak egyéni megállapodás keretén belül más időpontban nem állapodunk meg.
6. A szállítás módja és fuvarozási költsége.

6.1.Futárszolgálattal oldjuk meg a megrendelt termékek kiszállítását, cégünk az MPL és a GLS futárszolgálatok szolgáltatásait veszi igénybe. A szállítási idő max 2 - 5 nap lehetséges, de hétköznap akár másnapra is.

6.2.Nem elfogadott termékek szállításra (pl. hosszú árbocok 2.5 m, terjedelmes TV antennák) ezek meg vannak jelölve az adott terméknél és megtalálhatók ikon gyűjteményünkben. Az ilyen megrendelések csak üzletünkben Antenna Kisáruház Debrecen Mester u.3-5. alatt vehetők át. Kivételesen külön költség ellenében vállalják a szállítást, amelynek követelménye a megfelelő csomagolás. Ennek plusz költségéről a megrendelőt a megrendelés beérkezése után értesítjük. Ilyen pl. a műholdas antennák, amelyeknek szállítása körülményes és speciális dobozba kell helyezni! Erről azonban érdemes Vevőszolgálatunknál előre informálódni.

6.3.A szállítási és utánvételi költségek a megrendelés folyamatában megtekinthetők, a pro forma számlán a megrendelés elküldése után teljes egészében részletezve vannak. Tájékoztatásul a várható szállítási költségek, amelyek tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t:
    Csomag súlya [kg]:
  • 0,1-2...........1.070 Ft.
  • 2,1-3...........1.350 Ft.
  • 3,1-5...........1.500 Ft.
  • 5,1-10.........1.600 Ft.
  • 10,1-15.......1.710 Ft.
  • 15,1-20.......1.820 Ft.
  • 20,1-25.......2.100 Ft.
  • 25,1-30.......2.150 Ft.
  • 30,1-40.......4.000 Ft.
    Utánvételi költség [Ft.]
  • 10.000-ig.........590
  • 20.000-ig.........690
  • 40.000-ig.........900

  • Megrendelését Önnek a Posta MPL és a GLS futárszolgálata szállítja ki.

Figyelem: 50.000 Ft. feletti (bruttó) termékvásárlás esetén nincs szállítási és utánvételi költség!
Kivételt képeznek azok a termékek, amelyeket súlyából és terjedelméből kifolyólag a futárszolgálatok a szállítását nem vállalják, így ezeknek szállítását cégünk a megrendelő kérésére költségtérítés ellenében helyszínre szállítja külön megállapodás alapján. Ezeknél a termékeknél megjegyzést teszünk, hogy keressék meg vevőszolgálatunkat a szállítás ügyében. Ilyen termékek többek között az antennatornyok elemei, Rack szekrények 24U, 32U, 42U méretűek.
7. Reklamáció.

7.1.
Az ajánlatban szereplő termékek mind gyártó garanciával rendelkeznek, amelyeknek időtartama különböző, azonban a törvény által meghatározott 1 éves jótállással mindegyik rendelkezik.

7.2.
Az áru, amelyet megkapott és szállítás közben megsérült, mechanikusan vagy technikailag, akkor kérjük hívjon bennünket a +36 52 532319 telefonon és keresse vevőszolgálatunkat. Minden esetben az áru átvételénél alaposan ellenőrizze le a csomagot, hogy az ép legyen, sérülésmentességéről győződjön meg és csak ezután vegye át a futártól.A reklamáció részletei.

7.3.
Indokolt reklamáció esetén 3 napon belül a kézhezvételtől számítva kicseréljük a hibás terméket teljes értékű árura. amennyiben ez nem lehetséges úgy az ellenértéket visszatérítjük. Ebben az esetben kérni fogjuk saját bankszámla számát, hogy annak összegét a megadott bankszámla számra visszautalhassuk.

7.4.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük! A Dipol Hungaria Kft. nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.

7.5.
Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék Vevő általi átvételekor adja át a Vevő részére a részletes számlát, továbbá új termék esetén a Jótállási jegyet.

8. ELÁLLÁS JOGA

A távollévők között kötött szerződésekről szóló Kormányrendelet 45/2014. (II. 26.) Korm. alapján a VEVŐT, vagy FOGYASZTÓT 14 napos elállási jog illeti meg minden indoklás nélkül.
A VEVŐ jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:
a.) a terméknek,
b.) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, több tételből, vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A VEVŐ, vagy FOGYASZTÓ a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
A VEVŐ elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.
A VEVŐ a mellékletben található nyilatkozatminta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. klikk ide
A Dipol Hungaria Kft. az elállási nyilatkozatot megérkezését haladéktalanul visszaigazolja! Érvényes a nyilatkozat, ha az a határidő lejárta előtt lett elküldve és ennek bizonyítása a VEVŐT terheli.

Az elállási jog a termék átvételének napjától lép életbe. Felmondás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak, vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha VEVŐ a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
Az elállási jog a házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel (az ELADÓ székhelyén) vásárolt termékekre egyaránt vonatkozik.
A Kormányrendelet alapján az olyan szoftveres termékekre tartalmazó termékekre nem vonatkozik az elállás joga, ha a vásárló a beüzemelést követően a szoftvert módosította, beavatkozást kísérelt meg.
Az elállás joga a www.ostelsat.hu webáruházban vásárolt azon termékekre vonatkozik, melyeket a vevő bontatlan, bontott, vagy csomagolás nélkül visszajuttat az ELADÓ címére. Amennyiben a termék a nem rendeltetésszerű használat következményeként sérült, úgy az ELADÓ követelheti a vevőtől az ebből adódó károk megtérítését.
A vásárlástól való elállás szándékát a vevő e-mailben, telefonon vagy személyesen jelentheti be: az inform@ostelsat.hu e-mail címre vagy a +36 52453084-es telefonszámon, illetve személyesen az ELADÓ üzletében (Antenna Kisáruház 4026 Debrecen Mester u. 3-5).
Elállás esetén a termék az ELADÓ címére küldendő vissza postai úton, vagy személyesen: Dipol Hungaria Kft. (Antenna Kisáruház) 4026 Debrecen Mester u.3-5 A termékkel együtt a beazonosítás céljából a számla másolatát is kérjük mellékelni.
Elállás esetén a vásárlót csak a termék visszaküldésének költsége terheli.
A visszaérkezett termék vételárát és a kiszállítás költségének értékét az ELADÓ haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül visszatéríti a vevő által megadott bankszámla számra. A VEVŐ kifejezett beleegyezése alapján az ELADÓ a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a VEVŐT ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terheli

A VEVŐT a következő esetekben nem illeti meg az elállási jog:
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Dipol Hungaria Kft. által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásoktól függ;.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a VEVŐ utasítása alapján vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a VEVŐ személyére szabtak. (pl. összekötő kábelek készítése, csatlakozók krimpelése)
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higéniai, tárolási, felhasználhatósági okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (pl. optikai kábel tisztító, szigetelés védő anyagok)
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes, DVR, NVR szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta. (pl. használatba vett MinDigTV kártya)

9. JÓTÁLLÁS (GARANCIA), SZAVATOSSÁG

KELLÉKSZAVATOSSÁG
A 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet alapján Ön a Dipol Hungaria Kft. hibás teljesítése esetén a Dipol Hungaria Kft.-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Ön érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Az alábbi kellékszavatossággal élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Dipol Hungaria Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette , úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Dipol Hungaria Kft. költségére Ön is kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Dipol Hungaria Kft. adott okot.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait nem érvényesítheti.
Ön a Dipol Hungaria Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Dipol Hungaria Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, A VEVŐ termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

TERMÉKSZAVATOSSÁG
Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztó választhat, hogy az előzőekben említett kellékszavatossági jogot, vagy termékszavatossági igényt érvényesít. Termékszavatossági igény esetén kizárólag a hibás termék kijavítása, vagy kicserélése kérhető. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban (minőségigazolás, minőségtanúsítvány, használati-kezelési útmutató) szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényt a fogyasztó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthet. Ha ez a határidő eltelt, a jogosultságát elveszti.
A termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja a fogyasztó. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania, őt terheli tehát a bizonyítási teher.

A termékszavatossági kötelezettség alól mentesül a Dipol Hungaria Kft., ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak vagy a forgalmazónak elegendő egy mentesülési okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, A fogyasztó termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

JÓTÁLLÁS (GARANCIA)

A Dipol Hungaria Kft. a 151/2003. Kormányrendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal, azonban egyes termékekre pl. a Signal termékekre eltérő 2 év jótállást vállal. Erre vonatkozóan a törvény a szerződéses jótállási időt a felek (gyártó és forgalmazó) a köztük lévő szerződésben rögzíti, illetve a forgalmazó többet is vállalhat a törvényes jótállási időnél, de ebben az esetben azt vállalnia kell, ugyanazon jogkövetkezményekkel, mintha törvényi jótállás lenne. A gyártó illetve forgalmazó által vállalt jótállási jogok a fogyasztót megilletik. A Dipol Hungaria Kft. kizárólag akkor mentesül jótállási kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A jótállás a megrendelés beazonosítása után a jótállási jeggyel (megrendelési azonosító, számla szám, stb...) érvényesíthető. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak az irányadók. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.

SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS ÉRVÉNYESÍTÉSE
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a fogyasztó nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó fogyasztói jogok, a kellékszavatosságból és termékszavatosságból származó jogokon kívül, attól függetlenül is megilletik a fogyasztót.

Amennyiben a VEVŐ a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben üzletünk címén, vagy telefonon és e-mailben. A garanciális igény jelentkezésénél egy bejelentkezési lapot kérnénk kitölteni. A bejelentkezési lap formanyomtatványa elérhető klikk ide

Üzlet: Dipol Hungaria Kft. Antenna Kisáruház 4026 Debrecen Mester u.3-5
Telefon:+3652453084
E-mail: service@antennak.hu


10. Adatvédelmi irányelvek.

10.1.
Az adatok kezelője, beleértve az egyes ügyfelek személyes adatait, a Webáruház tulajdonosa.

10.2
Az adatfeldolgozással kapcsolatos teljes információt az Adatvédelmi Szabályzat dokumentum tartalmazza.



11. Dokumentumok elektronikus formában.

A Fiókom részen az Ügyfél hozzáférést kap a megrendeléseihez, a pro-forma és az áfás-számlákhoz PDF fájlok formájában.