A Dipol Hungaria Kft. eladási és küldési szabályzata

Általános Szolgáltatási Feltételek

Internetes áruházunk használatával a következő feltételeket magára nézve kötelezőnek fogadja el:
A bolt tulajdonosa:

Név: Dipol Hungaria Kft.
Székhely: 4026 Debrecen Hortobágy u.24
Levelezési cím: 4026 Debrecen Hortobágy u.24
Nyilvántartásba vevő hatóság: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság mint Cégbíróság.
Cégjegyzékszám: Cg.09-09-018775
Adószám: 22627885-2-09
VAT EU: HU22627885
Képviselő: Gönczy István
Telefonszám: +36 52 890371
E-mail: informskukacostelsat.hu
Honlap: https.www.ostelsat.hu
Bankszámlaszám: 10300002-10595796-49020016
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: DIPOL Gołaszewski, Gwizdała, Waśniowski Spółka Jawna
Székhely: 31-587 Kraków ul. Ciepłownicza 40
Elérhetőség: +48 12 644 29 13 , dipol@dipol.com.pl
Fogalmak

Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
    a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
    b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás


Figyelem!

Minden jelenlegi és korábbi megrendelés megtekinthető a "FIÓKOM" menüpontnál jobbra fent és ugyanitt a proforma számla pdf. formátumban letölthető. ahonnan az előreutalást a bankon keresztül megtehetik - belépés a vásárlásnál megadott e-mail és jelszóval lehetséges!

1. A megrendelés megadása.
1.1.
A megrendelés megadásának részletei a Hogyan vásároljak? menüpontban megtalálhatók.
Fontos!
Felhívjuk Tisztelt Megrendelőink figyelmét, hogy megrendeléseiket csak Magyarország területére megadott szállítási címre tudjuk teljesíteni!

1.2.
A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

1.3
Az internetes áruházba érkezett megrendeléseket Debrecenben a Dipol Hungaria telephelyén lévő nyílt árusítású üzletünkben fogadjuk. A termékek árai Ft.-ban láthatók és tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.
2. A megrendelt árukra vonatkozó fizetési módok

2.1.Az e-boltban a megrendelő többféle fizetési mód közül választhat az áru fizetését illetően:
  • Banki utalás - külön engedéllyel,
  • Előreutalás,
  • Fizetés átvételkor,
  • CIB on-line fizetési kártya.
2.2.Banki utalás - külön engedéllyel, csak kétoldalú szerződés alapján nagy tételben vásárló ügyfeleink számára

2.3.Előreutalás - ügyfeleink a megrendelt terméke(ke)t a proforma számla alapján utalja a Dipol Hungaria Kft. bankszámlájára. A megrendelés során a program pdf. formátumban megadja automatikusan az előlegszámlát.

2.4.Fizetés átvételkor - a vásárló döntése alapján a megrendelt árut a futárszolgálatnak készpénzzel egyenlítheti ki, de lehetőség van a futárnál most már a csomag átadásakor bankkártyával is fizetni.További lehetőség a megrendelt termékeket a Dipol Hungaria Kft. telephelyén 4026 Debrecen Mester u.3-5 sz alatt átvenni és itt is lehetőség van az Antenna Kisáruházban készpénzzel vagy a CIB kártyafogadó terminálunknál kártyával fizetni.

2.5.CIB On-line fizetési kártya - a vásárló választhatja az online fizetést bankkártya használatával. A CIB Bank befogadja mindazon kártyákat fizetésre, amelyek a CIB logó mellett megtalálhatók.

2.6.Elfogadott bankkártyák:A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard illetve a VISA termékcsaládba tartozó bankkártyákkal végzett tranzakciókat számolja el. A vásárlásra alkalmas bankkártyák közül interneten az alábbiakkal lehet tranzakciót kezdeményezni:
  • MasterCard
  • Maestro
  • VISA
  • VISA Electron,
melynek interneten történő használata a kibocsátó banktól függ. A kibocsátó bank határozhatja meg, hogy engedélyezi-e a kártyát internetes, úgynevezett 'Cnp'-'Card not present' típusú tranzakciók végzésére.

Miért előnyös a bankkártyás fizetési mód?.
2. A rendelés megvalósítása.

3.1.
Az ELADÓ a megrendelésről automatikusan generált, azonnali visszaigazolást küld, de legkésőbb 48 órán belül. Amennyiben az ELADÓ 48 órán belül nem küld visszaigazolást, úgy a vevőt semmilyen kötelezettség nem terheli, a Vásárlói szerződés nem jött létre. A megrendeléssel kapcsolatban bármilyen további tisztázásra szoruló kérdés merülne fel, az ELADÓ 24 órán belül írásban (e-mailben) tájékoztatja a vevőt.

3.2.
Amennyiben internetes áruházunkban leadott, de munkatársunk által telefonon még nem visszaigazolt megrendelését módosítani szeretné, vagy ugyanezen megrendelésében hibásan feltüntetett adatait javíttatni szeretné, kérjük módosítási igényét küldje meg e-mailben a következő elérhetőségen informskukacostelsat.hu, vagy hívja Vevőszolgálatunkat a +3652890371 telefonszámon.

3.3.
Szerződés létrejötte A megrendelést követően a Dipol Hungaria Kft. munkatársa telefonon történő visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az Eladó között szóban kötött adás-vételi ill. szállítási szerződés jön létre. A megkötött szerződésről számla kerül kiállításra és iktatásra, amely utólag is hozzáférhető. A szerződéskötés nyelve a magyar nyelv.


4. A megrendelés törlése.

4.1.
Az elküldés előtt lehetőség van a megadott és visszaigazolt megrendelés törlésére. Ebben az esetben legyen szíves a +36 52890371 telefonon felhívni bennünket, hétfőtől-péntekig 8.30 és 15.00 óra között. Ezután a futárszolgálatoknak a csomagok átadásra kerülnek.

4.2.
Amennyiben 48 órán belül a megrendelő a fentieket figyelembe véve nem kap visszaigazolást a megrendelésének tényéről, úgy nem köteles a szolgáltatást igénybe venni. Akkor tekinthető az ajánlat és a visszaigazolás megérkezettnek, amikor az hozzáférhetővé válik a megrendelő számára. Az információt a következő e-mailra kérjük küldeni: informskukacostelsat.hu
5. A rendelés megvalósítási ideje.

5.1.
Igyekszünk az időtartamot lerövidíteni, de szombat, vasárnap, valamint ünnepnapokon nem dolgozunk. Ezért a péntek 10 óra után érkező, szombati és vasárnapi megrendelések feldolgozása a következő hétre tevődik át, amelyet innentől számítva teljesítünk.

5.2.
A megrendelését a fentiek szerint visszaigazoljuk és annak várható teljesítését is jelezzük, ha csak egyéni megállapodás keretén belül más időpontban nem állapodunk meg.
6. A szállítás módja és fuvarozási költsége.

6.1.Futárszolgálattal oldjuk meg a megrendelt termékek kiszállítását, cégünk az MPL és a GLS futárszolgálatok szolgáltatásait veszi igénybe. A szállítási idő max 2 - 5 nap lehetséges, de hétköznap akár másnapra is.

6.2.Nem elfogadott termékek szállításra (pl. hosszú árbocok 2.5 m, terjedelmes TV antennák) ezek meg vannak jelölve az adott terméknél és megtalálhatók ikon gyűjteményünkben. Az ilyen megrendelések csak üzletünkben Antenna Kisáruház Debrecen Mester u.3-5. alatt vehetők át. Kivételesen külön költség ellenében vállalják a szállítást, amelynek követelménye a megfelelő csomagolás. Ennek plusz költségéről a megrendelőt a megrendelés beérkezése után értesítjük. Ilyen pl. a műholdas antennák, amelyeknek szállítása körülményes és speciális dobozba kell helyezni! Erről azonban érdemes Vevőszolgálatunknál előre informálódni.

6.3.A szállítási és utánvételi költségek a megrendelés folyamatában megtekinthetők, a pro forma számlán a megrendelés elküldése után teljes egészében részletezve vannak. Tájékoztatásul a várható szállítási költségek, amelyek tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t:
    Csomag súlya [kg]:
  • 0,1-2............1.740 Ft.
  • 2,1-3............1.880 Ft.
  • 3,1-5............2.140 Ft.
  • 5,1-10..........2.590 Ft.
  • 10,1-15.........3.150 Ft.
  • 15,1-20.........3.400 Ft.
  • 20,1-25.........3.700 Ft.
  • 25,1-30.........4.300 Ft.
  • 30,1-40.........7.100 Ft.
  • 40,1-50.........9.200 Ft.
  • 50,1-60.......10.500 Ft.
  • 60,1-70.......11.100 Ft.
  • 70,1-80.......13.200 Ft.
  • 80,1-90.......16.100 Ft.
  • 90,1-100.....17.900 Ft.
  • 100,1-120...24.500 Ft.
  • 120,1-150...31.000 Ft.
    Utánvételi költség [Ft.]
  • 10.000-ig.........590
  • 20.000-ig.........690
  • 40.000-ig.........900

  • Megrendelését Önnek a Posta MPL és a GLS futárszolgálata szállítja ki.

Figyelem: bizonyos termékek esetében, amelyeknél a méret és a súly a fuvarszállítók számára is problémát jelent, ilyen termékek többek között a műholdas antennák (90 cm-től), antennatornyok elemei, Rack szekrények 24U, 32U, 42U méretűek találhatók, kérjük megrendelés előtt keressenek meg bennünket elérhetőségeinken.
7. Reklamáció.

7.1.
Az ajánlatban szereplő termékek mind gyártó garanciával rendelkeznek, amelyeknek időtartama különböző, azonban a törvény által meghatározott 12 jótállással mindegyik rendelkezik. A garancia időtartama a berendezés típusától és a gyártótól is függ. Ha az időszak eltér a 12 hónaptól, a termékoldalon ez megvan adva.

7.2.
Az áru, amelyet megkapott és szállítás közben megsérült, mechanikusan vagy technikailag, akkor kérjük hívjon bennünket a +36 52 890371 telefonon és keresse vevőszolgálatunkat. Minden esetben az áru átvételénél alaposan ellenőrizze le a csomagot, hogy az ép legyen, sérülésmentességéről győződjön meg és csak ezután vegye át a futártól.A reklamáció részletei.

7.3.
Indokolt reklamáció esetén 3 napon belül a kézhezvételtől számítva kicseréljük a hibás terméket teljes értékű árura. amennyiben ez nem lehetséges úgy az ellenértéket visszatérítjük. Ebben az esetben kérni fogjuk saját bankszámla számát, hogy annak összegét a megadott bankszámla számra visszautalhassuk.

7.4.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük! A Dipol Hungaria Kft. nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.

7.5.
Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék Vevő általi átvételekor adja át a Vevő részére a részletes számlát, továbbá új termék esetén a Jótállási jegyet.

8. ELÁLLÁS JOGA

A távollévők között kötött szerződésekről szóló Kormányrendelet 45/2014. (II. 26.) Korm. alapján a VEVŐT, vagy FOGYASZTÓT 14 napos elállási jog illeti meg minden indoklás nélkül.
A VEVŐ jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:
a.) a terméknek,
b.) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, több tételből, vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A VEVŐ, vagy FOGYASZTÓ a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
A VEVŐ elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.
A VEVŐ a mellékletben található nyilatkozatminta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. klikk ide
A Dipol Hungaria Kft. az elállási nyilatkozatot megérkezését haladéktalanul visszaigazolja! Érvényes a nyilatkozat, ha az a határidő lejárta előtt lett elküldve és ennek bizonyítása a VEVŐT terheli.

Az elállási jog a termék átvételének napjától lép életbe. Felmondás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak, vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha VEVŐ a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
Az elállási jog a házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel (az ELADÓ székhelyén) vásárolt termékekre egyaránt vonatkozik.
A Kormányrendelet alapján az olyan szoftveres termékekre tartalmazó termékekre nem vonatkozik az elállás joga, ha a vásárló a beüzemelést követően a szoftvert módosította, beavatkozást kísérelt meg.
Az elállás joga a www.ostelsat.hu webáruházban vásárolt azon termékekre vonatkozik, melyeket a vevő bontatlan, bontott, vagy csomagolás nélkül visszajuttat az ELADÓ címére. Amennyiben a termék a nem rendeltetésszerű használat következményeként sérült, úgy az ELADÓ követelheti a vevőtől az ebből adódó károk megtérítését.
A vásárlástól való elállás szándékát a vevő e-mailben, telefonon vagy személyesen jelentheti be: az informs@ostelsat.hu e-mail címre vagy a +36 52890371-es telefonszámon, illetve személyesen az ELADÓ üzletében (Antenna Kisáruház 4026 Debrecen Mester u. 3-5).
Elállás esetén a termék az ELADÓ címére küldendő vissza postai úton, vagy személyesen: Dipol Hungaria Kft. (Antenna Kisáruház) 4026 Debrecen Mester u.3-5 A termékkel együtt a beazonosítás céljából a számla másolatát is kérjük mellékelni.
Elállás esetén a vásárlót csak a termék visszaküldésének költsége terheli.
A visszaérkezett termék vételárát és a kiszállítás költségének értékét az ELADÓ haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül visszatéríti a vevő által megadott bankszámla számra. A VEVŐ kifejezett beleegyezése alapján az ELADÓ a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a VEVŐT ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terheli

A VEVŐT a következő esetekben nem illeti meg az elállási jog:
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Dipol Hungaria Kft. által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásoktól függ;.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a VEVŐ utasítása alapján vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a VEVŐ személyére szabtak. (pl. összekötő kábelek készítése, csatlakozók krimpelése)
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higéniai, tárolási, felhasználhatósági okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (pl. optikai kábel tisztító, szigetelés védő anyagok).
Földfelszíni, műholdvevő STB készülékek gyári programjainak módosítása, továbbá használatba vett MinDigTV kártya, eredeti csomagjából való kibontása, szoftveres módosítások.
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes, DVR, NVR szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

9. JÓTÁLLÁS (GARANCIA), SZAVATOSSÁG

KELLÉKSZAVATOSSÁG
A 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet alapján Ön a Dipol Hungaria Kft. hibás teljesítése esetén a Dipol Hungaria Kft.-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Ön érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Az alábbi kellékszavatossággal élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Dipol Hungaria Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette , úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Dipol Hungaria Kft. költségére Ön is kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Dipol Hungaria Kft. adott okot.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait nem érvényesítheti.
Ön a Dipol Hungaria Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Dipol Hungaria Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, A VEVŐ termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

TERMÉKSZAVATOSSÁG
Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztó választhat, hogy az előzőekben említett kellékszavatossági jogot, vagy termékszavatossági igényt érvényesít. Termékszavatossági igény esetén kizárólag a hibás termék kijavítása, vagy kicserélése kérhető. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban (minőségigazolás, minőségtanúsítvány, használati-kezelési útmutató) szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényt a fogyasztó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthet. Ha ez a határidő eltelt, a jogosultságát elveszti.
A termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja a fogyasztó. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania, őt terheli tehát a bizonyítási teher.

A termékszavatossági kötelezettség alól mentesül a Dipol Hungaria Kft., ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak vagy a forgalmazónak elegendő egy mentesülési okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, A fogyasztó termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

JÓTÁLLÁS (GARANCIA)

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
A kijavítás kezelésekor az Eladónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást 15 napon belül elvégezze. A kijavításra nyitva álló határidő a fogyasztási cikk átvételekor indul.

Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a vásárló eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a vásárló részére visszatéríteni.

Vásárló az ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy számára a tájékoztatást elektronikus úton vagy a Vásárló általi átvétel igazolására alkalmas más módon is megvalósulhasson.

Amennyiben az Eladó nem tudja a fogyasztási cikket 30 napon belül kijavítani:

ha a Vásárló ehhez hozzájárult, számára a kijavítás teljesíthető későbbi határidőben, vagy
amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül ki kell cserélni, vagy
amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, de a fogyasztási cikk cseréjére sincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell számára a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül visszatéríteni.

Amennyiben a fogyasztási cikk 4. alkalommal hibásodik meg a Vásárló jogosult:

az Eladó felé kijavítási igényel fordulni, vagy
a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a vételár arányos leszállítását kérni az Eladótól, vagy
a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztási cikket az Eladó költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, vagy
amennyiben a Vásárló ezen jogaival (kijavítás, árleszállítás és mással kijavíttatás az Eladó költségére) nem él, vagy ezekkel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára 8. napon belül a fogyasztási cikket ki kell cserélni, ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell nyolc napon belül visszatéríteni számára.


SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS ÉRVÉNYESÍTÉSE
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a fogyasztó nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó fogyasztói jogok, a kellékszavatosságból és termékszavatosságból származó jogokon kívül, attól függetlenül is megilletik a fogyasztót.

Amennyiben a VEVŐ a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben üzletünk címén, vagy telefonon és e-mailben. A garanciális igény jelentkezésénél egy bejelentkezési lapot kérnénk kitölteni. A bejelentkezési lap formanyomtatványa elérhető klikk ide

Üzlet: Dipol Hungaria Kft. Antenna Kisáruház 4026 Debrecen Mester u.3-5
Telefon:+3652890371
E-mail: service@antennak.hu


10. Adatvédelmi irányelvek.

10.1.
Az adatok kezelője, beleértve az egyes ügyfelek személyes adatait, a Webáruház tulajdonosa.

10.2
Az adatfeldolgozással kapcsolatos teljes információt az Adatvédelmi Szabályzat dokumentum tartalmazza.

11.Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek.

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Telefon: +36 52 890371
Internet cím: https.www.ostelsat.hu
E-mail: informskukacostelsat.hu


11.1.
A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a fogyasztó neve, lakcíme,
a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

11.2
Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

11.3
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

11.4
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.


A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

11.5
A kérelemnek tartalmaznia kell

a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
a testület döntésére irányuló indítványt,
a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

11.6
A területileg illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Online vitarendezési platform

11.7
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Dipol Hungaria Kft.
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.A weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.
A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Eljárás hibás ár esetén

Eladó nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

0 Ft-os ár,
kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

12. Külföldre történő értékesítés

12.1
Eladó nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárlókat. A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában az Eladó Magyarország területén biztosítja a megrendelt termékek kiszállítását/átvételét.

A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.

A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Eladó nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

Eladó nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

Eladó eltérő rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden Termék esetében.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés az Eladó által meghatározott pénznemben valósul meg,

12.2
Eladó visszatarthatja a Termék átadását ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának és a szállítási díjnak kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Eladó a Termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint kérheti a Termék szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint választhatja a Termék személyes átvételét az Eladónál, ezzel élhet a nem magyarországi vásárló is.

Egyebekben a Vásárló kérheti, hogy a Termék szállítását saját költségén oldhassa meg külföldre. Magyar vásárlót ez a jog nem illet meg.

Eladó a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg Eladó számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyeztetett időpontig, Eladó a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára.




11. Dokumentumok elektronikus formában.

A Fiókom részen az Ügyfél hozzáférést kap a megrendeléseihez, a pro-forma és az áfás-számlákhoz PDF fájlok formájában.